top of page

Zien doet geloven

Zet de kracht van storytelling in en vertel je merkverhaal op authentieke en geloofwaardige manier in een mini-docu.

Verhaalmakers online video storytelling-save-the-planet.jpg

Je merkverhaal persoonlijk in beeld 

Ben je een ondernemer met een missie om de wereld groener, schoner of eerlijker te maken? Wil je je impact vergroten en met jouw boodschap meer maatschappelijke bewustwording creëren? Dan is een mini-docu het ideale video format voor jou.

Een mini-docu is een korte documentaire die je kan inzetten als bedrijfsfilm. In een mini-docu vertel je aan de hand van activiteiten op locatie over je bedrijf of merk. Zo kan je laten zien en vertellen wat je doet hoe jouw product of dienst bijdraagt aan een betere wereld. 

 

Op die manier krijgt de kijker een persoonlijk en authentiek beeld van jou als ondernemer en creëer vertrouwen en geloofwaardigheid bij je publiek.

De kracht van storytelling

De kracht van storytelling is dat je je publiek kan meenemen in jouw dromen en ambities. Volgens onderzoek is het onderbewustzijn voor 90% verantwoordelijk voor alle keuzes en beslissingen die mensen maken. Slechts 10% is gebaseerd op rationele argumenten zoals feiten en cijfers. 

 

Wil je dat mensen geloven in jou als ondernemer en in je merk, product of dienst? Door de kracht van storytelling in te zetten spreek je mensen aan op een emotioneel niveau en kan je je publiek betrekken bij jou missie.

Power of storytelling.jpg

Bekijk de mini-docu's van ondernemers die je voor gingen

Jeannot Koekfabriek testimonial NEW.jpg
Godfried weet snel en door de juiste vragen te stellen, hoe je jouw verhaal kan vertellen en weet dit dan helder om te zetten in een korte film.” 

—  Jeannot Nijpjes, De Koekfabriek

Inzet van video voor marketing & PR 

Anno 2022 is video een onmisbaar onderdeel in je totale marketing & PR strategie. Waarom?

Mensen zijn van nature visueel ingesteld en één minuut video zegt meer dan duizenden woorden

Met video kan je je boodschap direct en persoonlijk overbrengen en je bedrijf een menselijk gezicht geven.

Video bespaart bezoekers tijd op je website. Een professioneel gemaakte video vertelt je volledige merkverhaal in minder dan 2 minuten.

Wil je dat je merkverhaal wordt overgenomen in onafhankelijke media? Dan helpt een goede video om het vertrouwen van een journalist winnen en je zichtbaarheid te vergroten.

Godfried videomaker oprichter Verhaalmakers

Mini-docu laten maken

Verhaalmakers verzorgt het gehele productieproces van het eerste idee tot productie en verspreiding. We zijn professionele videomakers met meer dan 20 jaar ervaring in de productie van film, televisie en 200+ bedrijfsfilms.

Wil je meer weten?

Informeer naar de prijs en mogelijkheden. Ik vertel je graag meer over tijdens een gratis online adviesgesprek.

 

Godfried Hartkamp

Oprichter van Verhaalmakers

Contact
bottom of page